Prodaja Siemensovih mobilcev raste
Siemensove namere o čim večjem uveljavljanju na trgu telefonov GSM se vedno bolj uresničujejo. Po tržni raziskavi skupine Dataquest se je Siemens prebil na četrto mesto v Evropi in na šesto mesto na svetu.
V drugem četrtletju naj bi tako Siemens v državah zahodne Evrope prodal skoraj štiri milijone telefonov, kar je zadoščalo za četrto mesto in 12,1 % tržnega deleža. V prejšnjem trimesečju so zasedli peto mesto z 10,1 % deleža, vendar je njihova rast v tem obdobju znašala 31,4 %, največ med petimi prvouvrščenimi proizvajalci mobilnih telefonov. Nokia je okrepila svoj delež zahodnoevropskega trga za pol odstotka (na 26,7 %), Motorola pa je rasla 21,8 % in s četrtega mesta preskočila na drugo. Njihov tržni delež je znašal 13,2 %. Alcatel vztraja na tretjem mestu z 12,4 % (rast 1,9 %), Ericsson pa je z nekdanjih 16,3 % zdrsnil na 11,2 %, kar ga je prestavilo z drugega na peto mesto.
V svetovnem merilu je imel v drugem letošnjem četrtletju Siemens polšesti odstotek trga, kar ga uvršča na šesto mesto skupaj s Samsungom. V prejšnjem trimesečju je Siemens dosegel en odstotek manj in se uvrstil na sedmo mesto. Pred Siemensom sta četrtouvrščeni Alcatel in petouvrščeni Panasonic, ki imata le desetino odstotka tržnega deleža več, vendar njuna rast ni tako visoka kakor Siemensova. Vodilni trije (Nokia, Motorola in Ericsson) so v drugem četrtletju ohranili svoje položaje, toda ob nekoliko manjšem tržnem deležu. Nokia je v drugem trimesečju kljub 7,3 % rasti zdrsnila s 27,9 % tržnega deleža na 27,5 %. Motorola je prodala skoraj 6 % več, vendar se je delež zmanjšal s 16 % na 15,6 %. Ericsson pa je prodal 1,9 % manj telefonov in tako dosegel 10,3 % tržnega deleža.
Podatki, ki jih je objavil GfK Handelspanel, navajajo, da je bil v poletnih mesecih Siemens na prvem mestu po prodaji mobilnih telefonov v Nemčiji ter na drugem v Avstriji in Italiji.