Prostovoljno plačevanje spleta
Ustvarjalci spletnih vsebin živijo večinoma od reklam. Njihov kruh ni lahek, za nameček pa odjemalci nenehno tarnajo nad nadležnimi oglasi. Ker so si slednji povečini omislili kakšnega od pripomočkov za blokado reklam na obiskanih spletiščih, ustvarjalci spletnih vsebin piskajo še tanjše. Google trdi, da ima rešitev, ki bo zadovoljila obe strani.
Contributor se imenuje zanimiva storitev, ki za zdaj deluje na eksperimentalni osnovi in vključuje zgolj peščico priljubljenih spletnih strani (The Onion, Mashable, WikiHow, ScienceDaily). Posameznik se odloči, koliko denarja bo mesečno prispeval priljubljenim spletnim stranem (1-3 USD), nakar se mu obiskana spletišča prikažejo brez reklam, v trenutni različici storitve jih zamenjajo zahvale. V kolikor se eksperiment izkaže za uspešnega, lahko pričakujemo globalno splavitev storitve, ki je za zdaj na voljo zgolj povabljenim. Contributor ni prva tovrstna storitev (Readability), je pa morda edina, ki ji končno le uspe rešiti propadajočo panogo.