Proti plačilu Microsoft nudi še daljšo podporo za svoje strežnike
V zadnjih letih so številna podjetja kritizirala Microsoft zaradi dosedanje politike življenjskih ciklov ključnih izdelkov, ki je uporabnike silila v nadgradnje. Microsoft je doslej za svoje izdelke nudil 5+5 let podpore. Prvih pet let redne in nato še pet let podaljšane podpore, v katerih je nudil redne posodobitve, zlati varnostne.
Od leta 2017 dalje pa bodo kupci, ki želijo še daljše obdobje podpore to lahko izbrali kot dodano storitev, za doplačilo. Specifično bodo pri Microsoftu ponudili dodatnih šest let podpore za strežniške izdelke Windows Server in SQL Server. Skupno bodo torej ti izdelki lahko imeli do 16 let dolgo življenjsko dobo. Najstarejši izdelki, ki jih bo Microsoft še pokrival s tako shemo, so Windows Server 2008 in SQL Server 2008.
Storitev bo nosila ime »Premium Assurance«, na voljo pa bo od marca 2017. Microsoft želi kupce spodbuditi k novim storitvam z začetnimi popusti. Kdor se bo za tovrstno podporo odločil v obdobju od marca do junija 2017, bo za podporo plačal 5% vrednosti licenc podprtih izdelkov na letni ravni. Odločitev med julijem 2017 in junijem 2018 bo cena povišala na 7%, od julija 2018 do junij 2019 bo že 9%, po tem datumu pa bo treba plačati 12% vrednosti licenc.
Premium Assurance bodo lahko naročili le tisti, ki imajo sicer licence kupljene z dodatno storitvijo Software Assurance (SA). V okviru podpornega programa bo Microsoft nudil le popravke, ki so označeni za kritične in pomembne, ne pa vse ostale nivoje, ki so predvsem izboljšave.
Premium Assurance je v določenem pogledu zamenjava za dosedanjo storitev »Custom Support«, ki pa je še dražja, predvsem pa od kupcev zahteva obvezo za dogovorjen načrt za migracijo na novo generacijo izdelkov. Če se kupec tega ni držal, je Microsoft lahko prekinil pogodbo ali zavrnil podporo. Custom Support sicer Microsoft ne tipično ne omenja v javnosti. Premium Assurance takih pogojev ne omenja.