Računalniška industrija promovira PC-je
Prodaja osebnih računalnikov PC še naprej vpada, zato so se računalniški velikani združili in skupaj pripravili promocijsko kampanjo, s katero želijo kupce prepričati, da zamenjajo svoje stare računalnike z novimi.
Kampanjo z imenom »PC dela kaj?!« (PC does What?!) so spravili skupaj taki rivali, kot so Dell, HP, Lenovo, Intel in Microsoft. S kampanjo želijo prikazati, da računalniki PC delajo vse, kar znajo tudi Maci in še več. Denimo podpora za zaslone na dotik in trajanje akumulatorjev prenosnikov tja do 18 ur.
S serijo oglasov, ki jih bodo vrteli na vseh večjih ameriških televizijskih postajah, sledila pa bo tudi kampanja v drugih medijih, želijo povečati interes za najnovejšo generacijo izdelkov z okoljem Windows 10. Začeli so dovolj zgodaj, da bi učinke lahko merili že v letošnji prednovoletni nakupovalni sezoni.
iSjRluOmCD8
c_P4kISd3CM
oRk7SlwKQUw