Raziskava o sporočilnih sistemih in skupinskem sodelovanju
Podjetje Radicati Group je opravilo raziskavo rabe sporočilnih sistemov in sistemov za skupinsko sodelovanje, v katero je bilo vključenih okoli 100 podjetji različnih velikosti. Prva prioriteta med podjetji je še vedno varnost sporočilnih sistemov, saj virusi in nezaželena pošta predstavljajo največjo obremenitev pri vzdrževanju sistemov. Na drugem mestu je nekoliko presenetljivo zmanjšanje časa prekinitve delovanja sistemov. Elektronska pošta je danes nepogrešljivi element poslovanja, zato tudi najmanjše prekinitve predstavljajo motnje v procesih. Analiza je pokazala, da podjetja v povprečju doživijo 1,5 ure nenačrtovanih izpadov na mesec, k tem pa je treba dodati še načrtovane izpade, ki znašajo v povprečju 2,5 ure na mesec. Na tretjem mestu prioritet je skladnost z zakonodajo, kar velja predvsem za ostre zahteve na ameriškem trgu, je pa moč opaziti vlaganja v tovrstne rešitve tudi drugod po svetu.
Kljub vse večji ponudbi gostovanja elektronske pošte (hosting), sporočilni sistemi ostajajo v večini primerov znotraj podjetij. Raziskava je pokazala, da ima pri sebi sporočilne sisteme kar 76% vprašanih podjetij, najbolj priljubljen izdelek pa je Microsoftov strežnik Exchange Server, ki ga uporablja nekaj čez 60% vprašanih. 29% vprašanih vzdrževanje ali gostovanje sporočilnih sistemov prepušča zunanjim izvajalcem (outsourcing). Trenutno sporočanje, kot dopolnilo elektronski pošti uporablja presenetljivo mnogo, kar 80% vseh uporabnikov v poslovnih okoljih in to v navezavi s poslovnimi procesi, medtem ko je pri zasebni rabi številka še večja. Radicati je predstavnike podjetij vprašal tudi glede rabe internetne telefonije (VoIP), kjer ima 36% vprašanih podjetij v ZDA že implementirane tovrstne rešitve, 34% pa načrtuje implementacijo v naslednjih letih. Samo 25% vprašanih nima na tem področju nobenih aktivnosti ali načrtov. Področje, ki je vzponu, vendar počasneje od nekaterih napovedi, je raba socialnih orodij, kot so Wikiji, kar uporablja le okoli 10% uporabnikov.