Objavljeno: 8.2.2004

Rekordna prodaja žepnih računalnikov v Evropi

Po podatkih raziskovalne družbe IDC je bilo v Evropi v zadnjem trimesečju 2003 prodano rekordnih 958.000 žepnih računalnikov, kar je pomenilo 38% več kot v enakem obdobju 2002 in kar 47% več kot v tretjem trimesečju 2003. Leto 2003 je tudi prvo po letu 2000, ko je celotna industrija žepnih računalnikov spet zabeležila rast - v prodajo je šlo 2,6 milijona kosov, kar je bilo 27,5% več kot v letu 2002. Po mnenju analitikov IDC sta glavna razloga za večjo prodajo v pristopnih cenah in paketnih ponudbah. Tako je bilo recimo dokaj neznano nemško računalniško podjetje Medion lani stalno na vrhu evropskih prodajnih lestvic, ker so edini ponujali komplet žepnega računalnika in GPS.

Prvo mesto v Evropi je kljub 4-odstotnem padcu tržnega deleža zadržal Palm z 32,3%, drugi je HP z 31,7%, ki je svoj tržni delež povečal skoraj za polovico, tretji pa Medion z 8-odstotnim tržnim deležem. Medion je prehitel celo takega orjaka kot je Sony, ki je za nemškim podjetjem zaostal za pol odstotka. Pri operacijskih sistemih je imel dobro polovico tržnega deleža (55,6%) Windows Mobile, Palm OS se je zadržal nad 40%, ostali pa so zbrali zanemarljivih 4%. Windows Mobile je v primerjavi z letom 2002 pridobil več kot 73% tržnega deleža, Palm OS pa je bil za dobre 4% na slabšem. Analitiki se sprašujejo, če bo evropski skok Windows Mobile vplival tudi na prodajo v ZDA, kjer še vedno prevladuje Palm OS - tako pa naj bi ostalo še vsaj naslednja štiri leta.

http://www.idc.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji