Objavljeno: 5.5.2003

Rešitve za CRM bodo 90 odstotno zmogljive šele leta 2005

Svetovalno podjetje Meta Group je ocenilo trg rešitev za upravljanje odnosa s strankami. Pregledali so vse vrste rešitev, od tistih, ki so namenjene spremljanju sprotnega poslovanja, do analitičnih in rešitev za skupinsko delo. Ker pričakujejo, da bodo podjetja v letošnjem letu še vedno namenjala malo sredstev za nakup računalniških rešitev, se bodo morala osredotočiti na najnujnejše, zato tudi predvidoma ne bo večjih naložb v nakup rešitev za CRM. Meta Group predvideva, da bodo podjetja kupovala manjše rešitve na posameznih segmentih področja upravljanja odnosa s strankami, ki pa jih bodo v prihodnosti postopoma nadgradila. V naslednjih dveh letih naj bi podjetja izpopolnila svoje rešitve za CRM do take mere, da bodo pokrivale 90 odstotkov vseh potrebnih zmogljivosti.

Meta Group še opozarja, da so rešitve za CRM izjemno zapletene, tako v tehnološkem kakor tudi v vsebinskem smislu. Vsako podjetje mora razumeti svoje poslovanje in primerno uporabiti in prilagoditi kupljene rešitve za CRM svojim potrebam. Nakup rešitve za CRM predstavlja le del stroškov pri vpeljavi tovrstnih rešitev, zato je pri oceni naložbe treba upoštevati še potrebno delo za vpeljavo rešitve v uporabo.

http://www.metagroup.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji