Objavljeno: 22.6.2005

Salesforce.com cilja na področja izven CRM

Podjetje Salesforce.com, znano po svojem spletnem servisu, ki omogoča uporabnikom programsko podporo za upravljanje odnosov s strankami (CRM), je predstavilo novo četrtletno različico Salesforce.com Summer '05, s katero uvaja številne novosti in širi ambicije podjetja izven dosedanjega področja delovanja. Glavna novost nove različice spletnega servisa je sistem Multiforce 1.0, integrirano okolje in platforma, na kateri lahko uporabniki poganjajo različne programe z enakim uporabniškim vmesnikom, podatkovnim in varnostnim modelom. Salesforce.com svoje orodje Muktiforce sicer imenuje kar operacijski sistem, vendar je to nekoliko zavajajoča trditev, saj ne gre za programsko opremo, ki se namešča na uporabnikov računalnik in ne upravlja strojno opremo prek gonilnikov, tako kot klasični operacijski sistemi.

Zamisel družbe Salesforce.com je v temu, da strankam in tretjim razvijalcem poslovne programske opreme ponudijo okolje, dosegljivo prek spletnega brskalnika, ki omogoča modularno dograjevanje storitev z novimi funkcionalnostmi, ki si delijo skupna področja rabe, kot so podatkovne tabele, šifranti, varnostne nastavitve in nenazadnje pomnilniški ter strežniški prostor, na katerem družba Salesforce.com gostuje svoje storitve. Ob izidu nove različice so poleg tega objavili orodje Cusomforce 2.0, ki omogoča prilagoditev orodij podjetja Salesforce.com lastnim potrebam ter Sforce 6.0, ki omogoča integracijo podatkov spletnih storitev s programsko opremo na strani uporabnika, na prvem mestu s pisarniško zbirko Microsoft Office in odjemalcem Outlook. Predstavniki podjetja so zelo zadovoljni, saj so uporabniki v nekaj več kot devetih mesecih opravili kar 7 milijonov prilagoditev okolja Salesforce.com, kar nakazuje, da je dogajanje na tem področju zelo dinamično.

Salesforce.com ob tem ne skriva, da želijo srednjeročno na ta način poseči tudi na druga področja poslovne programske opreme, kjer doslej niso delovali. V prvi vrsti omenjajo področja projektnega vodenja, upravljanja s kadri in upravljanja s proračunom. Ob tem računajo, da bodo spodbudili tudi druge razvijalce, da na platformi Multiforce objavijo svoje specifične poslovne rešitve. Nova različica Salesforce.com Summer '05 sicer prinaša tudi nekatere novosti na področju osnovnega servisa, zlasti na področju poročanja in prodaje. Pri slednjem lahko stranke računajo na podporo za nove, bolj zapletene prodajne modele, dodana pa so tudi nova orodja za planiranje prodaje in rezultatov. Dopolnili so tudi orodje za podporo strankam, kjer je mogoče urgentne primere hitreje posredovati pravi osebe za reševanje težav.

http://www.salesforce.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji