Samsung bo morda moral preklicati prednaročila za Galaxy Fold
Saga s težavami prvega mobilnega telefona z upogljivim zaslonom, s katerim naj bi Samsung odprl novo poglavje na področju mobilnosti, se nadaljujejo in zaostrujejo. Kot vemo, so se kmalu po uradni predstavitvi telefoni Galaxy Fold znašli v rokah izbrancev, predvsem predstavnikov medijev, a so ti kmalu sporočali težav z okvarami zaslona. Ravno s tem torej, kar naj bi bila udarna lastnost telefona.
Samsung je težavo priznal, dobave telefonov sprva začasno ustavil, nato pa se ovil v tišino. Uradnega razloga, kaj in zakaj je šlo narobe še ni, še manj pa je jasno, kdaj in sploh če se bo nadaljevala dobava telefonov. Navdušenci, ki so telefone naročili v prednaročilu, so prav v teh dneh dobili obvestila, kjer jih Samsung obvešča, da bo morda moral preklicati njihovo prednaročilo, razen če ne bodo uporabniki sami eksplicitno navedli, da so pripravljeni počakati.
To od Samsunga zahteva v prvi vrsti ameriška zakonodaja in obveznosti, ki izhajajo iz navedenih pogojih pri prednaročilih. Za zdaj še ni jasno, če Samsung podobna obvestila poslal tudi drugim uporabnikom po svetu, najbrž predvsem tistim, kjer veljajo podobni zakoni kot v ZDA.
Implicitno pa to obvestilo daje vedeti, da je Samsung najbrž še daleč od tega, da bi našel rešitev za ugotovljene težave. Neuradno je menda znano, da sta bila vzroka za težavo dva – prašni delci in uporabniška napaka. V prvem primeru so se delci umazanije prikradli skozi mehanizem za upogibanje zaslona in pod zaslonom naredili oviro, ki je prispevala k okvari tega ključnega dela telefona Galaxy Fold. Še bolj smešna je uporabniška napaka, kjer so nekateri uspeli z zgornje strani zaslona odtrgati sloj, ki je bil na videz videti kot zaščitna folija, ki smo jih vajeni pri novih telefonih. Toda v primeru tega telefona temu ni tako, zato so uporabniki nehote odtrgali ključni del zaščite zaslona. Pozor - to so bili novinarji, ki so imeli v rokah že stotine drugih telefonov, zato smo verjetno lahko prepričani, da bi običajni uporabniki to storili še veliko prej.
Ob vsem preseneča, kako se je lahko zgodilo, da je Samsung sploh začel dobavljati izdelke, pri katerih so končni uporabniki tako hitro in tako "uspešno" našli ključne pomanjkljivosti izdelka. Zdi se, kot da je Samsungov oddelek za kakovost zelo pomanjkljivo opravil svoje delo. Zelo verjetno pa je tudi, da je Samsung v nestrpnem čakanju na izdelek, na katerega so polagali veliko upanja, preprosto preveč pritisnil na inženirje, ki kot kaže svojega dela niso dovolj temeljito opravili. Vsaj ne v času, ki jim je bil dan na voljo.
Ta hip je še preuranjeno soditi ali gre za zastoj, ki bo odpravljen in bo povzročil le zamik začetka prodaje, ali pa za globljo težavo, ki bi morda celo privedla do preklica prodaje tega modela. Nehote se porajajo spomini na način reševanja težav s telefonom Galaxy Note 7, ki ga je Samsung po krajšem poskušanju minimiziranja težav v celoti preklical. Ali bo Galaxy Fold ponovitev te zgodbe? Za prihodnost mobilnosti - upamo, da ne bo tako.