Samsung bo odprl glasbeno trgovino
Korejski Samsung je največji izdelovalec pomnilnika flash, ki je zaradi hitrega dostopnega časa, majhnih mer in negibljivih delov prisoten v čedalje več prenosnih napravah. Med drugim tudi v Samsungovih prenosnih predvajalniki MP3, ki jih je podjetje doslej prodalo 1,7 milijona, vse pod blagovno znamko Yepp. A s tem izkupičkom v Seulu niso zadovoljni in krepko zaostajajo za Applom, ki v klasične iPode še vedno vgrajuje trde diske, ki so še vedno precej cenejši in imajo večjo kapaciteto kot pomnilnik flash. Zato je nedavno tudi Samsung začel ponujati izdelke s trdimi diski in namerava do leta 2007 postati eden izmed treh vodilnih ponudnikov predvajalnikov MP3 s 25-30 odstotnim deležem.
Da bi mu to lažje uspelo, bo Samsung kmalu začel ponujati tudi svojo internetno prodajalno glasbe, ki bo nesposredna konkurentka Applovemu iTunesu. Direkor oddelka za digitalne medije, Choi Gee-sung, je na tiskovni konferenci povedal, da je osnovni cilj podjetja strankam omogočiti čim lažjo uporabo izdelkov, kar jim lahko uspe le z lastno glasbeno prodajalno. Najprej se bodo osredotočili na kitajsko in južnoazijsko tržišče, kjer se njihovi izdelki že zdaj dobro prodajajo, iTunes pa tam še ni prisoten.
Med napovedjo glasbene trgovine je Samsung predstavil tudi nov raziskovalni in razvojni center za digitalne izdelke, ki se bo odslej nahajal v velikanski stavbi s 36 nadstropji.