Samsung - kralj zaslonov
Pisalo se je leto 2004, ko sta se Samsung in Sony dogovorila za skupno partnerstvo na področju proizvodnje zaslonov LCD, s katerim naj bi bolje (bolj poceni) zadovoljila naraščajoče povpraševanje po ploskih televizorjih. Slabih osem let kasneje se to partnerstvo zdaj razdira. Partnerja sta se namreč dogovorila, da bo Samsung za 939,6 milijonov dolarjev odkupil polovični delež Sonya v skupnem podjetju S-LCD.
Poteza v resnici ni prav popolno presenečenje, saj je znano, da je Sony že dalj časa v finančnih škripcih in beleži negativne izide iz poslovanja. Oddelek za televizorje tako že sedmo leto zapored beleži izgubo, vendar se ga japonski elektronski velikan ne upa zapreti zaradi ugleda in strateškega pomena pri ostalih proizvodih te tržne znamke.
Svetovna ekonomska kriza in naravne nesreče na Japonskem so težave za Sony samo še poglobile. Samsung po drugi strani kaže ravno obratno sliko - nikoli jim še ni šlo tako dobro. S tem korakom postajajo tudi največji proizvajalec ploskih zaslonov na svetu in dobavitelj za številne druge znamke. Sony bo še naprej ostal zanje eden najpomembnejših kupcev.