SAS napoveduje rešitev za sprotno analizo podatkov o stranki v okviru CRM
Podjetje SAS je eno izmed vodilnih izdelovalcev rešitev na področju skladišč podatkov, podpore odločanju, rudarjenja po podatkih in v zadnjem času tudi na področju upravljanja odnosov s strankami (CRM). Njihova rešitev za CRM bo v bodoče vsebovala tudi analizo podatkov o stranki v realnem času, kar bo omogočilo takojšnjo personalizacijo odnosa s stranko.
S to ponudbo posegajo na mejno področje med transakcijskimi sistemi in sistemi za podporo odločanju. Doslej na trgu še ni rešitve, ki bi enako dobro pokrivala obe vrsti delovanja sistema. Klasični transakcijski sistemi namreč ne vsebujejo dovolj analitičnih zmogljivosti, rešitve za podporo odločanju pa niso dovolj tesno povezane s transakcijskimi sistemi, da bi zmogle nuditi podrobno analizo v realnem času. Podjetje SAS namerava v svoji rešitvi za CRM tesneje povezati sistem za podporo odločanju s transakcijskimi sistemi, mogoče pa bo vključiti tudi zunanje vire podatkov, na primer tržne analize.