Objavljeno: 28.7.2011

Se kvalitetna vsebina prodaja?

Vprašanje iz naslova ni novo. Novejši je le način prodaje. V času, ko je vedno več vsebine digitalne sorte, potekajo stvari neprimerno hitreje. Pravi test pripravljenosti trga na tovrsten način plačevanja za storitev informiranja, so izvedli fantje pri spletišču Ars Technica. Izčrpen pregled in oceno novega operacijskega sistema OS X Lion, ki ga je na devetnajstih straneh opisal John Siracusa, so objavili v Amazonovi spletni prodajalni kot e-knjigo. Izdelek, za katerega so zahtevali pet dolarjev, je v enem dnevu kupilo več kot tri tisoč bralcev, kar je v skupno blagajno prineslo 15.000 ameriških dolarjev. Tudi, ko odštejemo Amazonovo maržo, je številka še vedno zavidanja vredna, zato lahko takšnih in podobnih eksperimentov v prihodnosti pričakujemo še več. Omenjen članek je na spletni strani Ars Technice sedaj na voljo zastonj.

arstechnica.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji