Se pametne/športne ure končno prijemljejo?
Raziskovalna družba Counterpoint Research poroča, da se je tržišče pametnih ur v enem letu povečalo za celih 48%. Za toliko se je namreč povečala prodaja ur v prvih štirih mesecih letošnjega leta, v primerjavi z lanskim.
Apple je še vedno daleč najuspešnejši prodajalec, zelo se je okrepil Samsung, velik napredek kaže tudi Fitbit, iz lanske skorajda ničle, pa je letos uspešno odskočil tudi Huawei. Samsungov napredek naj bi bil predvsem posledica bolj klasičnega oblikovanja, zmogljivejše baterije in vgrajene povezave LTE.
Vir: GSMArena
V Counterpoint Research menijo, da so ključni motivi pri nakupu pametnih ur športno sledenje, GPS in NFC (brezkontaktno plačevanje), v primeru Applovih ur pa tudi napredni sistemi, kot je denimo vgrajena možnost elektrokardiografa (ECG). Slednji po v Applovih urah kmalu na voljo v dvajsetih novih državah, med njimi bodo tudi Francija, Velika Britanija in Nemčija.