Šef Tag Heureja meni, da sta Apple in Samsung koristna za tržišče luksuznih ur
Na sejmu Baselworld, ključnemu dogodku za švicarsko industrijo ur in nakita, je Jean-Claude Biver, vodja blagovnih znamk Tag Heuer, Hublot in Zenith okaral svoje partnerje, da bi morali novince iz sveta pametnih ur kot so Samsung ali Apple, sprejeti med svoje. Povabiti bi jih morali na sejem, saj so prav oni tisti, ki mlade generacije navajajo na to, da na zapestju nosijo »nekaj«, kar pomeni, da bodo nekoč nosili tudi luksuzne ure, na katerih stoji švicarska industrija ur.
Na sejmu Baselworld, kjer je bilo letos predstavljeno veliko »hibridnih« ur, ki kombinirajo mehansko delovanje in digitalno povezovanje, sodelujejo le »resni« urarji in draguljarji. G. Briver meni, da bi tako ekskluzivnost lahko primerjali z Ženevskim avto salonom, ki bi denimo prepovedal razstavljanje avtomobilov KIA, le zato, ker gre za Korejsko družbo.
Jean-Claude Biver je bil sicer ključen akter, ki je revitaliziral švicarsko industrijo ur, ki je bila v letih 1970 in 1980 skoraj popolnoma povožena s strani japonski kvarčnih digitalnih ur.