Siebel in IBM ponujata storitev CRM
Podjetje Siebel Systems v sodelovanju z IBMom pripravlja ponudbo svoje rešitve za CRM v obliki storitve. Siebel se je že pred dvema letoma samostojno lotil podobnega projekta, ki pa se je končal neuspešno. Tokrat se je odločil za povezavo z močnejšim IBMom, ki ima v okviru Global Services vse potrebno za ponudbo programskih rešitev v obliki storitev. Taka storitev vključuje najem strojne in programske opreme z vzdrževanjem, upravljanjem in nadgradnjami. Za podjetja je najem programske opreme v obliki storitev običajno cenejši in učinkovitejši v primerjavi z nakupom licenc, saj se izognejo velikim stroškom nakupa programske opreme, ustrezne strojne opreme in druge infrastrukture, namestitvi, vzdrževanju, upravljanju, izobraževanju in vsem potrebnim za nemoteno delovanje.
Ponudba rešitev za CRM v obliki storitve postaja vse bolj obetavna, zlasti na trgu manjših in srednje velikih podjetij. Podobne storitve ponujajo tudi druga podjetja, na primer Salesforce.com in Oracle. IBM sicer že ponuja različne programske rešitve v obliki storitev, tudi rešitve Siebelu konkurenčnih podjetij, vključno z rešitvami Onyx Software, HRsmart in Employease. Svetovalno podjetje Forrester napoveduje, da se bo v prihodnosti povečala rast porabe storitev CRM v primerjavi z rastjo nakupa novih licenc programske opreme. Kljub temu bodo celotni prihodki od najema storitev CRM predstavljali nepomemben delež v primerjavi s prihodki od tradicionalne prodaje rešitev za CRM.