Objavljeno: 31.10.2003

Siebel načrtuje izboljšanje svoje rešitve za CRM

Podjetje Siebel, eden izmed vodilnih ponudnikov rešitev na področju CRM, je v zadnjem času doživel precej kritik na račun svojih programskih rešitev. Trenutna različica je zahtevna za namestitev, konfiguracijo in upravljanje, uporabniki pa nimajo dovolj možnosti prilagoditi rešitve svojim potrebam. Zato je Siebel za naslednje leto napovedal precej novosti v svojih rešitvah. Uporabniški vmesnik bo omogočal prilagoditev rešitve delovnemu mestu, tako bo lahko na primer prodajalec v podjetju imel na voljo drugačne podatke od delavca v klicnem centru.

Do konca letošnjega leta pa namerava Siebel izdati še izboljšano različico programske opreme za analizo podatkov v obliki možnosti rudarjenja po podatkih in prikaza podatkov v različnih grafičnih oblikah. Na voljo bo tudi izboljšana različica njihove programske opreme za povezljivost z zunanjimi poslovnimi informacijskimi sistemi. V sodelovanju z IBMom pripravlja izdajo svoje rešitve za CRM namenjene majhnim in srednje velikim podjetjem, ki bo dosegljiva v obliki storitve preko IBMovih podatkovnih središč.

http://www.siebel.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji