Siemensova raziskava mobilnega poslovanja v Evropi
Siemens je pred kratkim predstavil rezultate raziskave uporabe mobilnega poslovanja v letu 2000 med več kot 11.000 uporabniki mobilne telefonije iz 12 evropskih držav. Rezultati so pokazali, da si kar 88 odstotkov končnih uporabnikov želi uporabljati mobilne podatkovne storitve, ob tem pa so za njihovo uporabo pripravljeni celo plačati več.
Iz raziskave, ki je po obsegu največja tovrstna raziskava v Evropi doslej, je še razvidno, da za mobilno poslovanje največ interesa kažejo mlajše internetne generacije, imenovane >>generacija @<<.
Industrija mobilne telefonije danes predstavlja najhitreje rastoči trg, ki bo v bližnji prihodnosti rasel še hitreje. Evropski dohodek mobilnih storitev se bo do leta 2010 potrojil (vir: Lehman Brothers 2000), hkrati pa se industrija z uvedbo tretje generacije mobilne telefonije sooča z velikimi vlaganji v razvoj omrežij in storitev 3G. Rezultati Siemensove raziskave so pokazali, da je evropski trg na prihajajoče storitve in aplikacije pripravljen, predvsem mlajši del uporabnikov, t.i. generacija @, ki je za mobilne podatkovne storitve pokazala veliko večji interes kot drugi.
Kar 88 odstotkov intervjuvanih je izrazilo željo po uporabi naprednih mobilnih storitev, na primer pošiljanja večpredstavnih sporočil, storitev na podlagi poznavanja lokacije uporabnika ali uporabo mobilne pisarne, in sicer takoj, ko bodo storitve na voljo.