SimpOffice – brezhibna digitalna pisarna v oblaku
Kakšno je vaše pisarniško poslovanje? Če se med odgovori znajdejo pridevniki, kot so počasno, okorno, neprimerno za digitalne čase ali celo povprečno, razmislite o sodobni nadgradnji. Časi povprečnosti pri opravilih in komunikaciji so mimo, čas je za vrhunsko učinkoviti SimpOffice, ki omogoča postavitev digitalne pisarne kjerkoli na svetu.
Je virusna pandemija razdelila vašo ekipo zaposlenih med lokacijo podjetja in oddaljene lokacije, s katerih zaposleni delajo od doma? Bržkone ste ugotovili, da takšna nova ureditev, ki – kot vse kaže – vendarle ne bo zgolj začasna, prinaša vrsto novih izzivov na področje upravljanja informacij, dokumentov in komunikacije med zaposlenimi. Že če govorimo o manjši ekipi, denimo petih zaposlenih, od katerih jih nekaj (ali pa vsi) dela na daljavo, sta upravljanje nalog in prenos informacij postala manjša nočna mora, vsaka napaka pa stane čas in denar. Kako se jim izogniti?
Z vzpostavitvijo digitalne pisarne, ki jim bo omogočala, da delajo (skoraj) kot prej tudi po zavarovanih digitalnih poteh. Spoznajte SimpOffice.
Pisarniško okolje, ukrojeno po potrebah sodobnih podjetij
Pisarniška rešitev SimpOffice je zrasla na zelniku zavarovalniškega posrednika, ki je potreboval varen in lastnim delovnim procesom prilagojen komunikacijski sistem za svoje zaposlene. Podjetje je preizkusilo številne rešitve za vodenje projektov in upravljanje nalog ter urnikov, a ga nobena ni zares zadovoljila, zato je ustvarilo svojo. In ker je bila tako odlična pri svojem poslanstvu, so jo hitro želeli imeti vsi, ki so prišli v stik z njo. V podjetju 3sigma, d. o. o., so se zato odločili, da jo ponudijo širši javnosti, našli privlačno ime in SimpOffice je bil rojen. SimpOffice je sodobna digitalna pisarna, ki jo lahko podjetja kakršnekoli velikosti popolnoma prilagodijo svojemu poslovanju, arhitekturna zasnova rešitve pa ponuja dodaten varnostni korak, ki ga ni mogoče najti nikjer drugje.
Vrhunska skrb za varnost
Morda že imate vzpostavljen komunikacijski sistem v podjetju. Toda ali je 100-odstotno, torej popolnoma, varen? Ali lahko zagotovite, da se vaši podatki ne bodo izgubili ali pa da z njihovo uporabo ne boste kršili pravilnika uredbe GDPR o ravnanju s podatki strank? Rešitev SimpOffice gostuje na vašem zasebnem strežniku, zato so vsi vaši podatki, dokumenti in vse vmes varni.
Ključe do svojega pisarniškega digitalnega kraljestva imate le vi. Ponudnik rešitve skrbi, da je ta programsko neprebojna, vi pa ste tisti, ki upravljate uporabnike in njihove pravice dostopa. Vse povezave do rešitve, torej vključno s komunikacijo in prenosom podatkov, so šifrirane z močnimi ključi (t. i. SSL-enkripcija), zato jih morebitni napadalci, tudi če jih prestrežejo, ne morejo razbrati.
Prepriča tudi največje skeptike
Kot najpogostejše koristi, ki jih beležijo uporabniki rešitve SimpOffice, izpostavljajo izjemen porast produktivnosti ter prihrankov časa. SimpOffice pripomore k bistveno natančnejši komunikaciji med zaposlenimi, zbrani na enem mestu, kar zmanjša število napak ali nesporazumov pri delu ter jim pomaga, da ostanejo osredotočeni na posamezno ali skupno nalogo. Potreba po klicih med zaposlenimi ali internih sestankih (tudi spletnih) se tako drastično zmanjša, prihranki časa (in denarja) pa so očitni, predvsem na račun preglednega spremljanja nalog – kaj in kdaj je kdo naredil oziroma v kateri fazi izvedbe je posamezna naloga. Rešitev je zelo učinkovita tudi pri odkrivanju in odpravljanju ozkih grl v pisarniškem okolju.
Brezplačen preizkus
Da ne kupujete mačka v žaklju, se lahko prepričate tudi sami. Podjetje 3sigma vsaki potencialni stranki omogoča dvotedenski brezplačni preizkus rešitve SimpOffice, in to s polno funkcionalnostjo, tako da se lahko prepriča, ali je takšna rešitev pravšnja zanjo. Boste tudi vi svoje pisarniško poslovanje preselili v 21. stoletje?