SimpOffice, najboljša elektronska pisarna
Verjetno vam je še kako znana skoraj kaotična situacija, ko je vaš službeni, elektronski naslov večinoma prepoln nepomembne e-pošte. Ali pa med vso to navlako ne najdete za vaš posel pomembne informacije, ki vam jo je poslal sodelavec. Na kakšnem nivoju poteka komunikacija z vašimi sodelavci? Ste mnenja, da bi lahko delovni procesi v podjetju tekli hitreje in preprosteje?
Nadgradnja ali celo zamenjava trenutnega poslovnega modela z novim, ki bo vseboval tudi digitalno strategijo podjetja, je danes priporočljiva in celo običajna. Tako kaže tudi anketa s strani družb Comtrade System Integration International in Housing co., ki je skušala ugotoviti, kako so podjetja na področju digitalne preobrazbe napredovala v primerjavi z letom 2016. Rezultati pravijo, da vedno več slovenskih podjetij sprejema pravilne odločitve in v svoje poslovanje vpeljuje digitalizacijo.
Podjetja morajo imeti jasen cilj, kaj želijo doseči s pomočjo digitalne transformacije in se zavedati zakaj je pravzaprav vse skupaj potrebno. S tovrstnimi spremembami stremimo k bolj učinkovitim, preglednim in hitrejšim poslovnim procesom, prihranek časa pa pomeni tudi prihranek denarja. Poleg tega imamo posledično bolj zadovoljne delavce in stranke, kar je vsekakor ključnega pomena.
Težava nastopi, ko smo v dilemi in se je potrebno odločiti, katera rešitev je primerna za nas. Dejstvo je, da je trg že rahlo nasičen z različnimi programskimi rešitvami, ki po navadi rešujejo zgolj eno ali največ dve težavi v podjetju.
V poplavi vseh poslovnih rešitev najdemo tudi aplikacijo SimpOffice, ki je plod dela mlade, slovenske ekipe. Je popolnoma varna in uporabniku enostavna aplikacija, s katero boste uredili vašo interno komunikacijo, rešili probleme s prekomernim prejemanjem nepomembne elektronske pošte in probleme z neurejenim dokumentnim sistemom.
Vodenje projektov in nalog bo na račun SimpOffice postalo bolj pregledno in enostavno. Za nameček pa bo samodejni opomnik zaposlene opozoril na nedokončane in pretečene naloge.
SimpOffice je torej najboljša e-pisarna, s pomočjo katere bo vaše delovno okolje bolj funkcionalno, na račun prihrankov pa si lahko s sodelavci privoščite kakšno dodatno skodelico kave.