SIOL ima nov prodajni kanal
Ob četvorčku telekomunikacijskih storitev, ki ga je najavil Mobitel prejšnji teden (s tem da je svoji storitvi mobilne telefonije GSM/UMTS priključil še trojček SIOLovih storitev) se je postavilo vprašanje, ali ne bi bilo bolj enostavno, ko bi SIOL svoj trojček storitev (internet, televizija telefonija) samo razširil še s storitvijo mobilna telefonija (kakor to nameravata storiti Tuš Telekom ali T-2). Razlog, zakaj se to ni zgodilo, je v Mobitelovih prodajnih centrih, ki jih je po vsej Sloveniji 22 (potem ko je Telekom 1.2.2008 ukinil vseh svojih deset teletrgovin in jih priključil oziroma združil z Mobitelovimi prodajnimi centri) in ki bodo v prihodnje poskušale zaustaviti vztrajno upadanje SIOLovega tržnega deleža.
Potem ko je v preteklosti bil glavni SIOLov »prodajni kanal« predvsem Telekom, ki je z različnimi spornimi metodami »pospeševal« prodajo SIOLovih storitev v povezavi z monopolnimi storitvami Telekoma (o čemer se je že večkrat izrekal Urad za varstvo konkurence), ki pa sedaj zaradi upadanja pomena stacionarne telefonije in razvezave lokalne zanke vse bolj izgubljajo na pomenu, se bo SIOL v bodoče raje »šlepal« na Mobitel, ki ima skoraj dvakrat večjo bazo naročnikov kot Telekom, prav tako pa veliko večje število trgovin oziroma prodajnih centrov. Hkrati se je 1.2.2008 spletna trgovina Telekoma priključila Mobitelovi spletni trgovini, ki sedaj na enem mestu ponuja tudi Telekomove telefonske storitve in SIOLove storitve.
Direktor Telekoma Bojan Dremelj je v sporočilu za javnost na spletnih straneh Telekoma poudaril, da se morajo podjetja v skupini Telekom zaradi konkurenčnega okolja še tesneje povezati in preplesti znotraj skupine, da bo skupina Telekom lahko izpolnjevala pričakovanja uporabnikov o zagotavljanju celovitih telekomunikacijskih rešitev na enem mestu.
Povezave:
Igor Marinšek, izvršni direktor Mobitela, odpoklican (Telekom)
Mobitel uvaja četverčka (Mobitel)
Mobitelova e-trgovina (Mobitel)
Mobitelova ponudba M4 (Mobitel)