Objavljeno: 2.4.2007

SiOL spet Telekomov

Tako kot je Telekom Slovenije odločil že ob koncu lanskega leta, se je zdaj tudi uradno zgodilo - njegova hčerinska družba SiOL je spet del matičnega podjetja, blagovna znamka SiOL pa ostaja na trgu.

SiOL je postal samostojni sektor za multimedijske storitve in vsebine, ki ga bo vodil dosedanji direktor Rudolf Skobe, število zaposlenih se zaradi tega naj ne bi zmanjšalo, morebiti pa bo prišlo do prerazporeditev znotraj sektorja in tudi na druge službe v Telekomu.

Preoblikovanje naj bi uporabnikom omogočilo urejanje zadev, povezanih s telefonijo, internetom in IP TV, na enem mestu, učinkovitejši naj bi bili klicni centri, za lažje poslovanje in nižje stroške pa bo poskrbel skupni račun.

Skupina Telekom Slovenije se je za obsežno preoblikovanje, ki poteka že dlje časa, odločila zaradi trendov na svetovnih trgih elektronskih komunikacij, kjer je v zadnjem obdobju opaziti, da so poslovno uspešnejši praviloma tisti, ki ponujajo vse informacijsko komunikacijske storitve na enem mestu.

Telekom bo postal nekakšen holding samostojnih podjetij. Sektor za multimedijske storitve in vsebine naj bi bil skupaj s področjem, ki ga pokriva Planet, ter še nekaterimi drugimi vsebinami in storitvami v prihodnje ločeno podjetje, ki naj bi nastalo še v letošnjem letu.

www.siol.net

www.telekom.si

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji