Širokopasovno kodiranje
IBMov procesor Cell je že razburkal razvijalsko srenjo, nedavno pa je podjetje objavilo tudi nekatere podrobnosti programiranja tega večjedrnega procesorja. Poglavitna značilnost procesorja Cell je 9 jeder, izmed katerih jih je 8 (Synergistic Processor Elements) namenjenih hitremu, sočasnemu preračunavanju z realnimi števili, kar je kot naročeno za hitro obdelavo širokopasovnega pretoka podatkov, kot je npr. živa TV slika visoke ločljivosti. Obilje jeder in še več procesorskih registrov, namenjenih sočasnemu delu, niso ravno vsakdanje orodje programerja, zato so vsi napotki še kako dobrodošli. Procesor Cell bo našel dom v prihajajoči igralni konzoli PlayStation 3, zanimiva prihodnost pa se mu obeta tudi v ostalih izdelkih Sonya, Toshibe in IBMa. Slednji je že nakazal, da ga lahko pričakujemo tako v delovnih postajah kot strežnikih, prva dva pa bi okoli procesorja Cell znala zgraditi tudi številne naprave zabavne elektronike.
http://www.ibm.com/developerworks/power/library/pa-fpfunleashing/?ca=dgr-lnxw01CellUnleash