Slabe napovedi za plačljive mobilne vsebine
Nedavna raziskava ugotavlja, da uporabnike mobilne telefonije zelo zanima uporaba mobilnih vsebin, vendar pa zanje niso pripravljeni plačati.
Svetovalno in revizijsko podjetje KPMG je opravilo raziskavo med uporabniki mobilne telefonije iz celega sveta v kateri je kar 40 odstotkov vprašanih odgovorilo, da za mobilne vsebine ni pripravljeno plačevati. Kot ugotavlja analiza raziskave naj bi vzroki za to bili predvsem v dejstvu, da je večina teh vsebin na internetu brezplačnih, kar uporabniki pričakujejo tudi v mobilni telefoniji. Glede na izsledke raziskave naj bi rast podatkovnih mobilnih storitev do leta 2010 zrasla za 78 odstotkov na 52 milijardi dolarjev, pri čemer bo 65 odstotkov še zmeraj predstavljalo sporočanje. Druge zanimive ugotovitve raziskave so, da bi večina uporabnikov raje plačevala en račun za vse storitve, kot pa več manjših, poglavitna razlika med azijskimi in evropskimi ter ameriškimi uporabniki pa je v tem, da Azijci uporabljajo telefone za več zabavnih vsebin, medtem ko Evropejci in Američani za dostop do elektronske pošte.