Objavljeno: 23.2.2024 07:00 | Teme: skupinsko sodelovanje, spletna storitev, umetna inteligenca

Slack dobiva veliko nadgradnjo z generativno umetno inteligenco

Priljubljena spletna storitev za skupinsko sodelovanje Slack v novi različici prinaša pomembne novosti s področja umetne inteligence, ki obljubljajo hitrejši dostop do ključnih podatkov, hitrejše zaključevanje nalog, lažje iskanje pravih odgovorov in pripravo povzetkov na projektih delovnih skupin.

Slack AI združuje skupno znanje celotne delovne skupine in hitro procesira ogromne količine podatkov v obvladljive pakete informacij. Prodajne ekipe lahko hitreje izsledijo določene informacije o stranki ali pripravijo povzetke kot priprave na sestanke. Slack AI se lahko uporablja za iskanje pravega strokovnjaka za določeno zadevo, uporabiti pa se ga da tudi za hitro iskanje odgovorov ali rešitev za incidente, sploh kadar gre za ponavljajoče se težave.

Slack poleg tega pripravlja dodatne vmesnike na digitalnega pomočnika Einstein Copilot, ki ga razvija matično podjetje Salesforce, s tem pa bodo uporabniki lahko zastavljali vprašanja iz bogate zbirke podatkov CRM.

Slack AI bo sicer na voljo kot plačljiv dodatek za poslovne naročnine na spletno storitev. Za zdaj še ni konkretnih informacij o cenah dodatka, bo pa novost do kupcev prišla postopoma. Najprej za kupce iz angleško govorečih področij, kasneje pa napovedujejo pa tudi širitev na druge jezikovne skupine.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji