Sladkor za otroke
Organizacija OLPC (One Laptop Per Child), ki na pobudo profesorja Nicholasa Negroponteja razvija prenosni računalnik za okoli 100 dolarjev, namenjen zlasti otrokom v nerazvitih državah, je predstavil nov mejnik v razvoju projekta - preprost grafični vmesnik z imenom Sugar. Vmesnik so družno razvili programerji Red Hata in oblikovalske družbe Pentagram Design, cilj pa je bil kar se da poenostaviti interakcijo z računalnikom za otroke z malo ali nič izkušnjami z računalniki.
Sugar ima štiri glavne poglede, dom, prijatelji, sosedska in aktivnosti, ki omogočajo enostavno skupino delo v interakciji z drugimi računalniki. Vsak sodelujoči v omrežju je prestavljen s svojo ikono, uporabnik pa lahko v grafičnem prikazu oseb povezanih v omrežje vidi, kdo se ukvarja s posamezno aktivnostjo. Otroci se tako lahko udeležujejo skupinskih aktivnosti, poenostavljen pa je tudi dostop in raba interneta. Računalniki v bližini tvorijo naključna P2P omrežja, kjer souporabljajo skupna sredstva, na primer internetno povezavo na enem od računalnikov.
Predlagatelji projekta, ki je še v razvoju, so skušali kar se da skriti tehnični vidik upravljanja z računalnikom, klasične menuje, ki so še najbolj podobni grafičnim vmesnikom sodobnih operacijskih sistemov pa so skrili v okvir okoli zaslona. Sugar temelji na odprtokodnem projektu Linux Fedora 6, vključen pa je tudi preprost spletni brskalnik s temeljem na projektu Mozilla Gecko. Organizacija OLPC naj bi uporabniški vmesnik začela v kratkem testirati na terenu, kjer načrtujejo deželam v razvoju povečati količino testnih prenosnikov na nekaj tisoč kosov.