Smrt ali nov začetek?
Google Glass, futuristična očala, ki prepletajo fizični svet z navideznim in ki so še nedavno zavzemala zavidljive količine novinarskih prispevkov v svetovnih medijih, so mrtva. Ali pač?
Očal namreč ni več mogoče kupiti, o morebitnih novostih pa menda v prihodnje ne bomo več slišali ničesar. Dokler – ne bo dokončana njihova nadgrajena različica, ki jo po novem vodi Tony Fadell, bivši jabolčnik, ki je bil pomembna figura pri splavitvi Applovega iPoda. Fadell je se je v tej vlogi znašel zaradi Googlovega nakupa njegovega podjetja Nest, ki je znano po pametnih termostatih.
Google se je Glass hkrati preselil iz testnega razvojnega oddelka X v samostojen oddelek, kjer naj bi izdelek popolnoma in na novo spremenili. Ali to pomeni, da je Glass v resnici upokojen ali pa vsaj na stranskem tiru (kot je kar nekaj časa tudi Google+, ki je bil včasih predstavljan kot središče vsega), je težko reči. Vsaj končni kupci novih očal verjetno res še dolgo ne bodo/bomo videli. Po drugi strani pa specializirane medicinske ustanov obstoječa očala resno uporabljajo in kupujejo, Google pa jim jih še vedno z veseljem prodaja.