Objavljeno: 14.11.2016 15:00

Snapchat hoče biti drugačen

Podjetje Snap Inc., avtor istoimenske mobilne aplikacije, ki omogoča trenutno komunikacijo (predvsem med mladimi), ki ne pušča sledov, se poskuša tudi z novimi tehnologijami. Septembra so najavili sončna očala z vgrajeno kamero, nekakšen »Snap« Google Glass, pred nekaj dnevi pa so jih začeli tudi prodajati. Spectales.

Očala so namenjena trenutni izmenjavi prvoosebnih video posnetkov v omrežju Snapchat, od vsega začetka pa se trudijo, da jih svet ne bi prepoznal kot tehnološko igračko, ampak kot modni dodatek. Tako je to eden redkih izdelkov, ki tehnološkim novinarjem ni na voljo za preizkušanje, nenavaden pa je tudi način prodaje. Nekaj dni so jih prodajali le na losangeleški plaži Venice Beach, in sicer le prek posebnega prodajnega avtomata, imenovanega Snapbot. Očala stanejo 129 dolarjev, očividci pa poročajo, da se je pred avtomatom občasno vila kolona tudi sto potencialnih kupcev. Dokler očala niso bila razprodana.

Za tiste, ki so jih zamudili, so že na voljo preprodajalci na eBayu, ki jih ponujajo po 800 dolarjev. Morda pa je vseeno bolje počakati na naslednjega Snapbota, ki se bo »nekoč« pojavil v »nekem drugem ameriškem mestu«. Špekulacije so, da morda v New Yorku.

XqkOFLBSJR8

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji