Snapchat postaja pomemben
Snapchat, telefonska komunikacijska aplikacija, ki je bila s svojo ključno značilnostjo, da ne omogoča hranjenja sporočil najprej tarča posmeha, postaja pomembna. Zelo. Tudi za velike korporacije in velike medijske zvezdnike. Tako je Madonna svoj najnovejši glasbeni izdelek Living for Love najprej predstavila prav na Snapchatu, to pa je hkrati prvi glasbeni video na Snapchatovem servisu Discover. Na tem servisu sicer gostujejo tudi MTV, CNN, National Geographics, Cosmopolitan, itd.
Snapchat je sicer pred nedavnim zavrnil Facebookovo ponudbo za odkup, ki bi jim navrgla tri milijarde dolarjev, trenutno pa je vrednost podjetja ocenjena na kar 10 milijard. Razlog za slednje in za zanimanje korporacij je preprost – Snapchat uporabljajo mladi, tradicionalno tisti del prebivalstva, na katerega korporacije najraje merijo. Na Facebook so se pač priselile tudi mame, tete, strici in stare mame, katerim mladina vendarle ne bi rada vsega razkrila, medtem ko na Snapchatu lahko počnejo vse kar želijo, saj se vsi naloženi posnetki pač – zbrišejo.