Snapchat z oglasi
Snapchat bo kmalu začel preizkušati prikazovanje sponzoriranih sporočil poleg pogovorov s prijatelji.
Izvršni direktor priljubljenega družabnega omrežja Evan Spiegel je napovedal sponzorirana sporočila Sponsored Snaps, ki bodo uporabnikom prikazana kot neprebrana sporočila v glavnem zavihku klepetov, kar pomeni, da bodo nad sporočili stikov, dokler ne bo posameznik ukrepal. Prvič v zgodovini aplikacije bo Snapchat prikazoval oglase v najbolj obiskanem delu svoje platforme.
V obvestilu za javnost Spiegel pojasnjuje, da se sponzorirana sporočila ne bodo pojavljala z obvestilom in da bo njihovo odpiranje neobvezno. Vendar pa še ni jasno, kako enostavno jih bo mogoče odstraniti brez odpiranja. Snapchat se sooča z izzivi rasti in kljub doseženim 850-im milijonom uporabnikov mesečno, njegovo oglaševalsko poslovanje ostaja majhno v primerjavi s konkurenti, kot je Meta.