Objavljeno: 4.9.2024 11:00 | Teme: družabna omrežja

Snapchat z oglasi

Snapchat bo kmalu začel preizkušati prikazovanje sponzoriranih sporočil poleg pogovorov s prijatelji.

Izvršni direktor priljubljenega družabnega omrežja Evan Spiegel je napovedal sponzorirana sporočila Sponsored Snaps, ki bodo uporabnikom prikazana kot neprebrana sporočila v glavnem zavihku klepetov, kar pomeni, da bodo nad sporočili stikov, dokler ne bo posameznik ukrepal. Prvič v zgodovini aplikacije bo Snapchat prikazoval oglase v najbolj obiskanem delu svoje platforme.

V obvestilu za javnost Spiegel pojasnjuje, da se sponzorirana sporočila ne bodo pojavljala z obvestilom in da bo njihovo odpiranje neobvezno. Vendar pa še ni jasno, kako enostavno jih bo mogoče odstraniti brez odpiranja. Snapchat se sooča z izzivi rasti in kljub doseženim 850-im milijonom uporabnikov mesečno, njegovo oglaševalsko poslovanje ostaja majhno v primerjavi s konkurenti, kot je Meta.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji