Objavljeno: 18.2.2007

Soapbox izziva YouTube

Microsoft je objavil javno razvojno različico storitve Soapbox, s katero nameravajo tekmovati s priljubljenim servisom YouTube, ki ga ima od jeseni v lasti Google. Soapbox, ki je del spletnega servisa MSN Video, trenutno nudi prostor za prenos in objavo video posnetkov, ki so dolgi do 100 MB, vendar ne postavlja omejitev glede časovne dolžine video posnetkov ali, še pomembneje, števila posnetkov, ki jih posamezen uporabnik lahko spravi na servis. Pri predvajanju lahko uporabniki video posnetke razširijo na cel zaslon, s čimer jih bo lažje gledati. Gledalci lahko posnetke ocenjujejo, komnetirajo, umeščajo v dovode RSS in pošiljajo povezave na posnetke drugim. Predvajalnik storitvenega servisa Soapbox lahko umestijo tudi v svoje spletne strani in bloge.

Microsoft ima s storitvijo Soapbox pomembne načrte, saj namerava servis vključiti in povezati v program za trenutno sporočanje Windows Live Messenger, prav tako pa bodo storitve Soapbox na voljo v osebnih spletnih straneh Windows Live Spaces. Načrtujejo tudi poseben iskalnik po video posnetkih, ki bo omogočal iskati video posnetke s podobnimi vsebinami, kot izbrani primer, uporabniki pa bodo lahko izboljševali zadetke tudi z lastimi povezavami med posnetki.

http://soapbox.msn.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji