Sony PlayStation 2
Na Japonskem je na pohodu nova mrzlica, imenovana Sony PlayStation 2. Sony je novo igralno konzolo začel prodajati 4. marca (po japonskem koledarju Heisei je to skrbno izbrani datum 12. 3. 4.), odziv porabnikov pa je presegel vsakršna predvidevanja. Sony je igralno konzolo pravzaprav predstavil javnosti nekaj tednov pred tem na dogodku PlayStation Festival, ki se je odvijal vzporedno s sejmom MacWorld Tokyo. Zanimivo, da so s tem dogodkom celo zasenčili novico o začetku prodaje operacijskega sistema Windows 2000, kar se je zgodilo na isti dan. Sony je tudi začel sprejemati naročila v svojem spletnem strežniku, ki pa je zaradi velikega števila uporabnikov dobesedno počepnil in odpovedal poslušnost. V treh dneh so menda pri Sonyju prodali kar 980.000 konzol PlayStation 2, lahko pa bi jih še precej več, če ne bi doživeli izpada naročniškega sistema in pomanjkanja pomnilniških modulov, kar je nekoliko zavrlo proizvodnjo.
Sony je na festivalu prikazal končno izvedbo sistema skupaj s 27 igrami, ki so napisane posebej za novo različico igralne konzole (ta je združljiva z dosedanjimi naslovi za Sony PlayStation). PlayStation 2 se odlikuje z nadvse dognano elektroniko, ki je po prvih podatkih bistveno bolj zmogljiva od dosedanje različice, pa tudi od tekmecev, med katere štejemo tudi računalnike PC. Srce nove naprave je procesor Emotion Engine, ki sta ga družno razvila Sony in Toshiba. Ta ima dovolj procesorske in grafične moči, da zlahka prekaša konkurenčne izdelke.
Toda PlayStation 2 ni zgolj običajna igralna konzola. Igre so shranjene na ploščah DVD-ROM, celota pa v domačem okolju deluje tudi kot predvajalnik filmov DVD. Med igralne konzole prinaša tudi nekatere absolutne novosti, kot so vmesnik IEEE 1394 (Sony i.Link) za povezavo z digitalnimi videorekorderji in drugimi napravami, krmilne naprave in igralne palice priključimo prek vmesnikov USB, za razširitve, zlasti komunikacijske, pa je tu na voljo reža za kartice PC Card. Z bodočimi razširitvami bo mogoče PlayStation 2 povezati z drugimi hišnimi napravami A/V, računalniki in internetom.
Zanimivo je, da so se pri Sonyju odločili, da na začetku PlayStation 2 ne bodo opremili z omrežno podporo, ker je sedanja komunikacijska infrastruktura po njihovem mnenju preslabotna. Sony namreč cilja na povezave s hitrostmi, izraženimi v megabitih na sekundo, za kar pa bo marsikje treba počakati še kar nekaj časa. Tedaj pri Sonyju načrtujejo take dodatke, kot je prenos iger in filmov na zahtevo in druge dobrote, o katerih lahko le sanjamo. O PlayStationu 2 lahko vsi zunaj Japonske za zdaj le sanjamo, saj Sony prodajo na drugih tržiščih načrtuje šele naslednje leto.