Objavljeno: 10.5.2007

Spletna analitika kot osnova za trženje

Orodja za spletno analitiko, ki so bila tradicionalno samostojni izdelki, se vse bolj integrirajo v druge aplikacije in procese. Analiza družbe CMS Watch je pokazala, da se vse več orodij, ki beležijo število zadetkov na posamezne strani in drugo spletno statistiko, vse bolj povezujejo v ciljne programe, kot so orodja za prodajne akcije prek elektronske pošte ali pa v orodja za upravljanje odnosov s kupci. Toda raziskava, ki je vključila orodja 13 različnih proizvajalcev tudi dokaj nazorno kaže, da imajo uporabniki tovrstnih orodij premalo izkušenj in znanj za aktivno in uspešno uporabo na tovrstne načine zbranih podatkov. Pogosto se dogaja, da podatki sploh niso pravilno analizirani ali pa so podatki le delno uporabljeni za spremembo poslovnih odločitev ali celo procesov.

Na drugi strani uspešna podjetja za spletno trženje vse bolj avtomatizirajo procese za analizo in prodajo, kjer zbrane informacije v realnem času vplivajo na način trženja in prodaje. Proizvajalci zaradi tega veliko vlagajo v novo generacijo orodij za podatkovno rudarjenje, s katerimi želijo ohraniti osredotočenost uporabnikov tovrstnih sistemov na poslovno najbolj kritične ali pa zanimive podatke. Po drugi strani podjetja precej vlagajo tudi v avtomatizacijo procesov s pomočjo delovnih tokov, ki se samodejno prilagajajo glede na zbrane podatke.

http://www.cmswatch.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji