Spletna enciklopedija Britannica
Enciklopedija Britannica je bila pred obdobjem svetovnega spleta najbolj čislana in temeljita enciklopedija, sestavljena iz 32 debelih in obsežnih knjig, stala pa je celo premoženje. Vendar so se časi spremenili, prodaja pa je močno padla že s pojavom CD-ROM-ov, saj smo lahko celotno enciklopedijo dobili na eni sami plošči za veliko manj denarja.
Ko so jeseni 1999 v internetu pri Britannici omogočili tudi brezplačno spletno iskanje po celotni vsebini, pa je bila to njihova najpomembnejša poteza. V prvem dnevu so zabeležili več kakor 10 milijonov obiskov in njihovi spletni strežniki takega navala enostavno niso vzdržali. Čez dobra dva tedna so uspeli strežnike dovolj razširiti, da zmorejo postreči vsem, ki želijo.
Ker je vsebina dostopna brezplačno, bo podjetje poleg prodaje plošč CD in DVD po novem moralo preživeti predvsem s prodajo oglasnega prostora. Za to so dobro poskrbeli, saj bodo poleg lastne vsebine ponujali tudi iskanje po več kakor 70 znanih časnikih in časopisih, s tem pa bodo uporabnikom omogočili tudi "umeščanje aktualnih vsebin v zgodovinski in kulturni, bolj širok okvir, s tem pa naj bi postali odlična protiutež sodobnemu pojmovanju kulture". Glavni porok uspehu spletne enciklopedije pa naj bi bilo zaupanje javnosti in mnenje, da so uredniki Britannice vedno znali ločiti informacijsko zrnje od plev.