Objavljeno: 23.2.2003

Spletna raba v porastu

Družba Ipsos-Reid, ki se ukvarja z raziskavami potrošniškega obnašanja, je ugotovila, da apetiti po spletnem nakupovanju, bančništvu in zabavi naraščajo. Vse več ljudi namreč uporablja internet za pošiljanje slikovnega in video gradiva, nakupovanje, nalaganje glasbe, igranje in opravljanje bančnih storitev. Pri Ipsos-Reidu so v letih 2000 in 2002 anketirali 2900 oseb in ugotovili, da sta lani nakupovali že skoraj dve tretjini obiskovalcev interneta, leta 2000 pa komaj dobra tretjina. Največja trga za spletno nakupovanje sta v ZDA (77 odstotkov anketiranih) in Veliki Britaniji (68 odstotkov).

Skoraj podvojilo se je tudi število internetnih obiskovalcev, ki uporabljajo bančne storitve v spletu - z 20 odstotkov v letu 2000 na lanskih 37 odstotkov. Spletno bančništvo je najbolj priljubljeno med državljani Kanade, Velike Britanije, Nemčije in ZDA. Med spletnimi uspešnicami je tudi nalaganje glasbenih datotek, ki ga uporablja 44 odstotkov kiberščakov (leta 2000 38 odstotkov). Verjetno ne bomo preveč presenečeni ob dejstvu, da so največjo rast pri izmenjavi glasbe zabeležili na Kitajskem, v Rusiji, Mehiki in Braziliji. Več kot dve tretjini anketiranih uporablja internet za pošiljanje slikovnega gradiva in video datotek.

Rast uporabe interneta se bo nadaljevala tudi v prihodnje, napovedujejo pri Ipsos-Reidu. K temu bodo pripomogli vse bolj zmogljivi brezžični telefoni, povečano povpraševanje po digitalnih fotoaparatih, cenejši osebni računalniki in dostop do interneta ter predstavitev novih naprav za brskanje v internetu. Negativna plat interneta naj bi bila po mnenju raziskovalcev družbe Ipsos-Reid v preobilici informacij in povečevanju družbene odtujenosti.

http://www.ipsos-reid.com

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji