Spletna televizija v vzponu
Gledalci po celem svetu, še posebej pa v ZDA, vse bolj spremljajo televizijske programe prek širokopasovnih internetnih povezav. Raziskava družbe ABI Research, ki so jo nedavno opravili med ameriškimi gledalci, je pokazala, da se je število uporabnikov spletne televizije v letu dni skoraj podvojilo. Če je še lani spletne video vsebine spremljalo 32% vprašanih, se letos s 63% počasi bližamo skoraj dvema tretjinama potrošnikov.
Prav tako se hitro spreminjajo navade in pričakovanja uporabnikov. Če so še pred časom večino gledalcev zanimali zlasti kratki video posnetki na servisih, kot je YouTube, je danes vse več gledalcev, ki prek spleta spremlja celovečerne nadaljevanke ali celo filme. V ZDA zato domala vsaka televizijska hiša prek spletna ponuja vsaj del svoje produkcije, nastajajo pa nove uspešnice, kot je spletni servis Hulu.com, ki agregira vsebine velikih ponudnikov. Upseh družbe Hulu je že povzročil tudi to, da se podobne korake pripravljajo drugi velikani, kot je na primer Time Warner.
Resnici na ljubo je spremljanje TV programov prek interneta, še zlasti prek računalnika, predvsem v domeni mlajšega občinstva. Med tem, ko si med vprašanimi skoraj polovica tistih mlajših od 29 let mesečno vsaj enkrat ogleda internetne celovečerne oddaje, starejši uporabniki še naprej vztrajajo predvsem pri kratkih video posnetkih na YouTube. Poleg tega je tri četrtine starejših od 65 let priznalo, da si niso nikoli ogledali video posnetka prek računalnika.