Spletne trgovine pričenjajo prinašati dobiček
Raziskava organizacije Shop.org je pokazala, da je več kot polovica ameriških spletnih trgovin lansko leto pričela prinašati dobiček, pri čemer so se kot najbolj uspešne pokazale spletne trgovine kataloških trgovcev. Po oceni analitikov družbe Shop.org, je to posledica vse večjega zaupanja kupcev v nakupovanje preko spleta in večje usmerjenosti k dobičku s strani trgovin. Mnoge spletne trgovine, ki so bile ustanovljene v navalu podjetji >>pikakom<< z borznim kapitalom, so se predvsem usmerile na pridobitev čim večjega števila kupcev, pri čemer so porabile vsa sredstva in kasneje izgubila zaupanje vlagateljev.
Tako so kmalu po zlomu borzne vrata zaprli v pets.com, eToys in boo.com. Več uspeha so pokazale spletne podružnice fizičnih trgovin, največ pa so dosegli pri deužbi Amazon.com, ki je ena izmed redkih zgodb o uspehu med popolnoma spletnimi trgovinami. Amazon.com je zadnje lansko četrtletje prvič zaključil pozitivno in kot kaže, jim bo ta trend uspelo nadaljevati.
Raziskava Shop.org je tudi pokazala, da nakupovanje preko spleta postaja vse bolj pomembno v nekaterih tržnih segmentih. Tako je bilo v lanskem letu v ZDA preko spleta prodanih kar 18 odstotkov računalnikov in opreme, pomemben delež pa zaseda spletna prodaja tudi pri knjigah, kartah za koncerte, glasbi, video posnetkih ter zabavni elektroniki.