Spletni nakupovalni trendi pri nas
Slovensko podjetje Red Orbit je predstavilo raziskavo o vedenju uporabnikov na slovenskih spletnih trgovinah. Raziskava je potekala od 1. januarja 2014 pa do 5. oktobra 2015, v tem času so zabeležili nekaj čez deset milijonov sej.
Raziskava je izredno zanimiva, kaže kar nekaj zanimivih trendov. Nas so, denimo, presenetile razlike med spoloma – ženske nakupovalke prinesejo večji delež prihodkov spletnim trgovinam kot moški, hkrati je tudi stopnja konverzije višja (se pravi, da si moško bolj pogosto ogledujejo spletno trgovine, ne da bi pri tem kaj kupili).
Izredno zanimivo je tudi razčlenjevanje po starostnih skupinah. Najvišjo stopnjo konverzije imajo mlajši (18 do 24 let), za največji delež prihodkov poskrbijo tisti med 25. in 34. leti. A s starostjo se tudi viša povprečna vrednost nakupa - nakup 20 letnika je v povprečju za dobrih 80 evrov, nakup nekoga, ki je čez 65, pa je v povprečju kar 415 evrov. Se pravi, da mlajši v splošnem kupujejo več, starejši pa manj, a predvsem dražje reči – televizorje, računalnike in podobno.
Še en podatek nam je skočil v oči – povprečna vrednost nakupa v brskalniku Internet Explorer je bila kar 50% višja kot v ostalih brskalnikih. Verjamemo, da obstajajo tu močne korelacije s prej opisanim, torej starostno skupino.
Vsekakor priporočamo obisk objave na njihovem blogu, kjer so tudi lični grafi za vse našteto.