Objavljeno: 3.5.2003

Spletni tržniki skupaj proti nadležni pošti

Skupina 30 podjetij za trženje spletnih oglasov v ZDA, združenih pod imenom Project Lumos, se trudi omejiti zlorabo elektronske pošte in tako pomagati dobičkonosni oglaševalski industriji. Pripravili so že tehnološki načrt za vzpostavitev skupnega registra za overjanje elektronskih poštnih sistemov, ki naj bi se imenoval Koalicija ponudnikov e-poštnih storitev, oziroma Email Service Provider Coalition (ESPC). Med člani sta tudi že dva med največjimi podjetji za e-poštno trženje, DoubleClick in Digital Impact.

Sistem naj bi za delovanje zahteval sodelovanje med ponudniki internetnih storitev. Za dostop do e-pošte bi morali masovni e-poštni oglaševalci zagotoviti delujoče e-poštne naslove in se držati priporočil za učinkovito delovanje sistema in upoštevati želje in zahteve prejemnikov e-poštnih oglasnih sporočil. Project Lumos naj bi tudi omogočil merjenje odziva prejemnikov oglasov. Ko bi ponudniki internetnih storitev lahko tako ugotovili, kateri oglaševalci so kakovostni in kateri ne, bi lahko lažje izobčili neprimerne oglaševalce z vulgarnimi vsebinami. V sistem bi se lahko prijavili tudi manjši oglaševalci.

Projekt ESPC je sicer del industrijskega združenja omrežnih oglaševalcev NAI (Network Advertising Initiative), ki v ZDA združuje približno 200.000 komercialnih tržnikov.

Sicer pa podobne ukrepe priporoča tudi neka druga interesna skupina. Na konferenci ISPCON v Baltimoru je namreč skupina ePrivacy Group predstavila strategijo, s katero bi zahtevali od pošiljateljev, da se overijo v sistemu, preden lahko pošiljajo oglaševalska sporočila. Koncept z imenom Overjeni e-poštni odprti standard (TEOS, Trusted Email Open Standard) naj bi onemogočil zlorabe elektronske pošte tako, da bi onemogočal zlorabe poštni strežnikov.

Takšne pobude niso nenavadne, saj analitiki trdijo, da že 40 odstotkov elektronske pošte po svetu vsebuje neprimerne oglase in je razširjene s pomočjo nepooblaščene rabe poštnih strežnikov. Pa tudi podjetja v računalniški in komunikacijski industriji vidijo elektronsko pošto kot najcenejši medij za nagovarjanje ciljne publike. Zato je jasno, da bodo skušala zaščititi svoj del pogače.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji