Staples s poslovno analitiko našega Databoxa
Slovensko – ameriško podjetje Databox je pred dnevi uspešno končalo z implementacijo svoje rešitve pri podjetju Staples, drugem največjem spletnem trgovcu v ZDA. Databox je zadnje tri mesece večino časa namenil svojim večjim naročnikom in bo ta mesec predstavil tudi novo različico svojega izdelka, ki bo vsebovala tudi pripomočke za poslovno analitiko, kot so kartica uspešnosti, opomniki in možnost sodelovanja v realnem času.
Ekipa Databoxa
Staples, ki je po tržnem deležu takoj za Amazonom, letno ustvari 26 milijard ameriških dolarjev prihodkov ima več kot 50.000 zaposlenih in prek 2000 trgovin po vsem svetu.
“Databox je poslovno analitiko v Staplesu postavil na povsem drug nivo. Našim vodilnim kadrom iz področja prodaje in marketinga je omogočil dostop to ključnih metrik poslovanja v realnem času in tako pripomogel k hitrejšem sprejemanju ključnih poslovnih odločitev. Gre za izjemno ekipo, predano razvoju vrhunskih mobilnih analitičnih rešitev, ki so trenutno v samem vrhu te industrije.” je za medije povedal predstavnik podjetja Staples.
Databox je sicer minuli teden podpisal tudi partnersko pogodbo s podjetjem Cloudera, enim največjih komercialnih ponudnikov podatkovne platforme Hadoop, s katerimi so sedaj tudi v zaključni fazi priprave integracijskega modula za prikazovanje podatkov iz platform za analizo velikih količin podatkov na mobilnih napravah.
Databox ima sicer svoj razvojni oddelek na Ptuju in trenutno zaposluje 11 ljudi. Pred dobrim letom dni so bili sprejeti v enega najboljših podjetniških inkubatorjev na svetu, Techstars, v katerega sprejmejo v vsaki generaciji le najboljših 10 izmed več kot 1,000 prijavljenih startup podjetij. Za svojo rešitev so prejeli prestižno nagrado Best Big Data Startup, ki jo podeljuje podjetje SAP. Nedavno se je ekipi kot svetovalec pridružil tudi Bill Wood, izkušen CIO iz vrst nekaterih velikih podjetij, kot so Brookstone, Dollar General in Bass Pro Shop.