Surface Pro prehitel iPada Pro
Vsaj v Združenem Kraljestvu je imel Microsoft s svojo tablico, namenjeno profesionalnim uporabnikom, boljše rezultate kot Apple s svojo iPad Pro. V prvem četrtletju letošnjega leta naj bi Microsoft prodal 275.000 naprav Surface Pro, Apple pa 107.000 svojih velikih iPad Pro. Po besedah analitskega podjetja Canalys je prednost Microsoftove naprave v združljivosti z obstoječimi programi in rešitvami v poslovnem segmentu.
Velika ovira za iPad Pro je tudi cena, saj moramo dokupiti tako pisalo kot tipkovnico. Poslovni uporabniki, ki si želijo iPada, tako bojda raje posežejo po manjšem in cenejšem iPad Air, v šolah pa kupujejo še cenejše iPad Minije. Microsoftov Surface Pro 4 je na voljo v različnih konfiguracijah (tudi z različnimi procesorji) in je v osnovi (vsaj če upoštevamo še tipkovnico in pisalo) cenejši od Applovega modela. Skupno gre pri tablicah Applu vseeno zelo dobro - v Združenem Kraljestvu so prodali 500.000 naprav, na drugem mestu je Samsung z 333.000 prodanimi tablicami.