Objavljeno: 6.2.2019 08:00

Tekma za tržni delež pametnih zvočnikov je praktično končana

Pametni zvočniki so relativno mlada kategorija računalniških naprav, a najnovejša raziskava kaže, da se so tržni deleži na tem področju že precej konsolidirali.

V poročilu družbe CISR (Consumer Intelligence Research Partners) sicer piše, da prodaja še naprej močno narašča. Če so v ZDA še decembra 2017 prodali okoli 36 milijonov pametnih zvočnikov, je bilo konec lanskega leta prodanih skoraj dvakrat več izdelkov – 66 milijonov primerkov. Kaže tudi, da je vse več takih uporabnikov, ki uporabljajo več kot en pametni zvočnik. V letu dni se je delež takih lastnikov povečal iz 18% na 35%.

Kar se tiče razreza tržnih deležev, je slika precej jasna. Absolutni zmagovalec je Amazon, ki s svojo družino pametnih zvočnikov Echo obvladuje 70% ameriškega trga, podobne razmere pa srečamo tudi v drugih državah, kjer je izdelek na voljo. Google je s svojimi izdelki Home na oddaljenem drugem mestu s 24% tržnim deležem, Apple sledi s svojim pametnim zvočnikom HomePod, ki ga ima okoli 6% kupcev teh izdelkov. Raziskovalci CISR poudarjajo, da so tržni deleži bolj ali manj nespremenjeni že nekaj četrtletji, kar pomeni, da se je tekma za prevlado bolj ali manj zaključila.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji