Telekom združuje storitve pod eno blagovno znamko
Telekom Slovenije je danes naznanil konsolidacijo blagovnih znamk, pod katero bo vso svojo ponudbo tržil pod krovno znamko Telekom Slovenije. Kljub temu pa bodo še naprej uporabljali tudi dobro znani (in uveljavljeni) znamki Mobitel in SiOL, vsaka v svojem segmentu. Z novim korakom zaključujejo proces, ki so ga pričeli leta 2011 z združitvijo družb Telekom in Mobitel.
Cilj preimenovanja vsekakor leži v (večletnih) prizadevanjih države, da bi Telekom kar najdražje prodala (tujemu) lastniku. Vsekakor se pri prodaji bolje sliši, če se prodaja en sam velik Telekom - blagovna znamka Telekom je tako več vredna. Po drugi strani je popoln nesmisel ukiniti blagovni znamki Mobitel in Siol, na katerih s(m)o zrasli slovenski uporabniki. Ko ljudje v Sloveniji pomislijo na mobilne telefone, pomislijo na »mobitele« in ko pomislijo na internet, v veliki meri še vedno pomislijo na »SiOL«. In ne na Telekom.
Zato je tudi tokratno »združevanje« ostalo nekje na pol poti, s ciljem, da bi volk (p)ostal sit, koza pa ostala cela.
Komentarji
Fitopko | 6.11.2013 | 13:58
Tole so se na Telekomu briljantno spomnili. To moreš res bit totalni debil, da narediš nekaj takega! Denar z lopato mečejo stran čez okna,nam uporabnikom pa nabijajo v višave cene in brezvezne pakete. Pomembno, da lobiji in svetovalci vlečejo mastne pare. Ta zgodba se itak ne bo končala dobro. Telekom s tem že veliko zgublja in ne bom čisto nič presenečen, če čez nekaj let ne bodo več vodilni na našem trgu telekomunikacij. Ljudje niso ne neumni ne slepi! Konkurenca se vse bolj krepi!