Teslin Autopilot v težavah
V Kaliforniji je 23. marca karamboliral Teslin model X – zaletel se je v betonsko ograjo ob cesti in zagorel. Šofer je v nesreči umrl.
Naknadna preiskava je potrdila, da je bil v času nesreče vklopljen Teslin asistenčni sistem »Autopilot«, šofer pa je bil pred nesrečo večkrat zvočno in vizualno opozorjen, da naj drži roke na krmilu. Zadnjih šest sekund pred nesrečo tako ni držal krmila, kar po besedah podjetja Tesla pomeni, da je imel 5 sekund in približno 150 metrov časa, da bi preusmeril vozilo. Tega ni storil, avtomobil pa tudi ne.
Do 2016, ko je Teslin avtomobil ni videl tovornjaka, ki mu je prečkal pot, zaradi česar je šofer umrl, Teslini avtomobili zgoraj omenjenih opozoril sploh niso imeli. Ameriška zvezna preiskava je takrat ugotovila, da pri Tesli ne razumejo omejitev delno avtonomnega asistenčnega sistema Autopilot.
Prav tako v marcu je avtonomno Uberjevo vozilo do smrti povozilo peško, zaradi česar so pri Uberju začasno prekinili testne vožnje po javnih cestah. Nesreča se je zgodila v temi, posnetek jasno kaže, da tudi šofer v kratkih trenutkih, ko je bila peška osvetljena z žarometi, ne bi imel časa reagirati. Vendar pa je podjetje, ki za Uberjeve avtomobile Volvo izdeluje sistem LIDAR nedvoumno zatrdilo, da »njihova naprava brez dvoma »vidi« tudi v popolni temi, torej je moralo biti kaj narobe z Uberjevo programsko opremo, ki »bere« signale iz strojne opreme.
Cuo8eq9C3Ec