Težave v Oblaku
Zgodba novinarja Marka Honana spominja na sodobno grozljivko. Piscu revije Wired so pred dnevi vdrli v račune spletnih storitev podjetja Amazon, Google, Twitter in Apple. Čeprav so nepridipravi želeli zgolj dostop do Honanovega Twitter računa, so mu spotoma naredili ogromno škodo, ko so zabrisali sledi in lastniku onemogočili prijavo v naštete storitve. Kot priznava, je bil kriv sam. Zaradi povezanih prijavnih podatkov so zlikovci z dostopom do Amazona pridobili Apple ID, mu na daljavo pobrisali podatke na telefonu, tablici in prenosniku, vdrli v poštni račun Gmail, ki jim je dal želeni Twitter dostop, kamor so v Honanovem imenu objavili kopico rasističnih in homofobičnih opazk.
Kljub nepazljivosti novinarja zbuja skrb nezadostno varovanje osebnih podatkov v navedenih podjetjih. Tako je tujcu, ki se je predstavljal za Honana, tehnično osebje podjetja Apple, kljub temu, da ni vedel odgovora na varnostno vprašanje, zgolj na podlagi posredovanih zadnjih štirih številk kreditne kartice ter plačnikovega naslova, obe informaciji sta na spletu dostopni sleherniku, ponovno nastavilo geslo njegovega računa in ga posredovalo po elektronski pošti. S priljubljenostjo oblačnih storitev in operacijskimi sistemi, ki se vedno bolj povezujejo z njimi, bo podobnih incidentov vedno več. Najbolj se lahko zavarujemo sami. Različna gesla, redno varnostno kopiranje in informiranje o podobnih dogodkih so prava pot do večje varnosti. V ta namen prilagamo celo zgodbo nesrečnega novinarja.