Tiskani mediji utegnejo vrniti udarec spletu
Medijski mogotec Rupert Murdoch, ki si lasti vrsto pomembnih svetovnih časopisov in revij, je namignil, da odkrito razmišlja o umiku vsebin svojih medijev s spletnega brskalnika Google. Na ta način naj bi vzpodbudil uporabnike spleta, da začnejo plačevati za vsebine, do katerih dostopajo preko spleta. "Vse brezplačno" namreč ni učinkovit poslovni model, kar so sicer spoznali že številni podjetniki.
Negativnega vpliva interneta na tiskane medije ni težko opaziti. Dokler je na njegov račun časopisom in revijam padala predvsem naklada, še ni bilo prave rdeče luči, alarm pa se je prižgal takoj, ko so spletni mediji posegli v oglaševalski kolač in si odrezali vedno večji delež. Murdoch razumljivo s tem ni zadovoljen, saj njegovi mediji generirajo številne pomembne zgodbe, za katere je seveda potrebno odšteti veliko denarja in človeških virov, uporabniki spleta pa jih dobijo brezplačno. Takšen poslovni model pa ne zdrži, zato Murdoch želi vpeljati vsaj delno plačljive spletne vsebine - te ne nazadnje že preizkušajo pri The Wall Street Journal. Po podobni poti pa naj bi v naslednjem letu stopila tudi velika ameriška časnika The Times in The Sun.