Objavljeno: 24.6.2006

Tivoli pomaga pri upravljanju IT procesov

IBM-ov oddelek Tivoli Software je objavil nov izdelek z imenom IBM Tivoli Change and Configuration Management Database (CCMDB), ki je temeljni kamen pri učinkovitem upravljanju IT procesov v srednjih in velikih podjetjih. Novo orodje je namenjeno upravljanju in vzdrževanju podatkov o konfiguracijah računalnikov, upravljanju incidentov in nadzoru nameščene ter uporabljene programske opreme na posameznih sistemih. CCMDB je osnova za druga specialistična orodja za upravljanje IT procesov, kot so pomoč uporabnikom (help desk), nadzor delovnih računalnikov (system management) in upravljanje s spremembami (change management).

IBM trdi, da zna novi izdelek hraniti podatke o celotnem uporabniškem okolju, vključno z nastavitvami, kar je lahko osnova za nadaljnjo upravljanje podatkov, kot je inventura, obračun uporabe in tako dalje. CCMDB nudi tudi zmogljivo orodje za vzpostavitev delovnih tokov, ki so predpisani za upravljanje z osnovnimi sredstvi. Specifične procese nato nadzorujejo posamezni programi, kot so IBM Tivoli Availability Process Manager, ki omogoča identifikacijo sistemov, ki ne delujejo pravilno, IBM Tivoli Release Process Manager za upravljanje s popravki in IBM Tivoli Storage Process Manager za upravljanje s pomnilniškimi sistemi in prostorom. IBM razvija tudi druga orodja iz družine Process Manager, ki bodo upravljala druge vidike upravljanja IT sistemov, ki so skladni s priporočili ITIL. CCMDB je zgrajen na podlagi arhitekture SOA, kar pomeni, da je izdelek moč razmeroma preprosto povezati z obstoječimi sistemi in orodji za nadzor IT okolja.

http://www.ibm.com/tivoli

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji