Objavljeno: 12.9.2014 09:00

Trajnost ni več v modi

Po izjemni priljubljenosti aplikacije Snapchat, ki uporabnikom omogoča izmenjavo sporočil, ki se takoj po ogledu izbrišejo, se podobnih prijemov lotevajo tudi velikani družbenih omrežij. Facebook tako v Novi Zelandiji preizkuša novo zmogljivost svojega odjemalca, ki omogoča nastavljanje trajanja določene objave. Pri Facebooku pojasnjujejo, da za tovrstno zmogljivost obstaja interes uporabnikov, ki bi radi v omrežju objavili nekaj, kar je zanimivo in ima smisel le krajši čas, ohranjanje v arhivu pa ni smiselno. Po poteku nastavljenega časa se objava izbriše.

Snapchat, ki je začel trend »netrajnih« sporočil, in ki je trenutno izredno priljubljen med najstniki (katere Facebook izgublja), je v treh letih obstoja izredno zrasel, med drugim pa se je zanje (za 3 milijarde dolarjev) ogreval tudi Facebook. Ker mu nakup ni uspel, je podobno zmogljivost, pošiljanje »samo izginjajočih fotografij«, v novi aplikaciji Bolt že izvedel Instagram (ta je v lasti Facebooka). Tudi ta je trenutno na voljo le Novi Zelandiji, Singapurju in Južni Afriki.

Še več, junija je Facebook predstavil aplikacijo Slingshot, ki omogoča pošiljanje fotografij (ki jih lahko pred pošiljanjem še okrasimo z risanjem ali besedilom), vendar prejemniku dovoli ogled šele, ko tudi ta pošiljatelju vrne svojo fotografijo. Od tod tudi ime – slingshot=frača.

Naroči se na redna tedenska ali mesečna obvestila o novih prispevkih na naši spletni strani!

Komentirajo lahko le prijavljeni uporabniki

 
  • Polja označena z * je potrebno obvezno izpolniti
  • Pošlji