Trg nasičen s programi CRM
Prodaja programske opreme za upravljanje odnosov s strankami (CRM) upada, še posebej v Evropi in Severni Ameriki. Eden od razlogov je prav gotovo velika ponudba na tem področju. V letih 2001 do 2002 se je tržišče na tem področju skrčilo za četrtino, pri tem pa je izguba prizadela tudi največje ponudnike teh programov, kot sta družbi Siebel in Oracle.
Šele leta 2005 naj bi tržišče spet doseglo stanje iz leta 2001. Nekaj boljše rezultate so dosegli ponudniki, ki prodajajo kompletne poslovne pakete. Ti presegajo vodenje podatkov o nakupih in vključujejo celotne poslovne procese, torej tudi prodajno mrežo in finančno obdelavo. Sicer pa programi CRM običajno obsegajo avtomatizacijo podatkov o prodaji (SFA), nadzor in obdelavo podatkov o prodaji, ne pa tudi inteligentnejše obdelave podatkov. V zadnjem času so začeli v te programe vključevati analitična orodja za avtomatizacijo tržnih akcij (MA), s pomočjo katerih lahko uporabniki modelirajo in analizirajo prodajne akcije in predvidijo rezultate. Za prihodnost napovedujejo nadaljnji razvoj v tej smeri, zato naj bi se proizvajalci preprostejših programov začeli strateško povezovati s ponudniki analitičnih programov - ali pa jih ne bo več.