Trg Wi-Fi na ramenih potrošnikov
Trg Wi-Fi je v letu 2003 napredoval z velikimi koraki, ugotavlja raziskovalna družba Synergy Research Group, saj se je prihodek na letni ravni povečal za 40 odstotkov, na 2,5 milijarde dolarjev. Za opremo Wi-Fi je trenutno najbolj pomemben trg končnih potrošnikov, ki je bil lani vreden 1,6 milijarde dolarjev, kar je pomenilo 66-odstotni skok. Nakupi s strani podjetij so bili vredni 870 milijonov dolarjev ali 9% več kot v letu 2002. Podjetja še vedno bolj počasi sprejemajo tehnologijo Wi-Fi, predvsem zaradi skrbi o varnosti in stroških.
Pri tržnih deležih je na potrošniškem trgu v vodstvu Ciscov Linksys (22,3%), sledi D-Link Systems (17,9%), na tretjem mestu pa je družbo Buffalo Technology zamenjal NetGear. Na trgu poslovnih rešitev vodi Cisco (36,2%), drugi je Symbol Technologies (15,5%), na tretjem mestu pa je ostal Proxim, čeprav ga je v zadnjem trimesečju prehitel 3Com.